Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat als ik een klacht in wil dienen?

Sorry sorry en nog eens sorry.

Wij hechten veel waarde aan een goede klantervaring, helaas gaat dit soms ook nog wel eens mis.


Neem contact met ons op

  • Wij gaan er alles aan doen om uw klacht op te lossen. Laat ons via de Livechat, contact formulier (onderaan de pagina) of per mail weten wat er mis gegaan is.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Hieronder ziet u stapsgewijs hoe u een bestelling kunt plaatsen:

  1.  Plaats producten in uw digitale winkelmandje
  2. Klik rechtsboven op het tasje om naar uw winkelwagen te gaan
  3. Vul uw gegevens in en rond uw bestelling af


Mocht u er toch niet uitkomen dan nodigen wij u uit om contact op te nemen via het contact formulier onderaan de pagina.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft is uw order te annuleren. 

U kunt een bestelling annuleren door contact op te nemen met de live chat of het onderstaande contact formulier. 

In dit bericht moet het volgende staan:

  • Adres van de bestelling
  • Ordernummer
  • Email van de bestellig


Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Bezorgadres van een lopende bestelling, neem direct contact met ons op via de live chat of het onderstaande contactformulier. 

  • Mocht het pakketje al onderweg zijn dan kunnen we dit niet meer wijzigen. Probeer contact op te nemen met het foutieve adres om via die weg het pakketje te ontvangen. Ook kunt u de bewoners van dit adres vragen het pakket te weigeren.

Bezorgadres in account, bent u verhuisd of heeft u een foutief adres in uw account opgeslagen dan kan dit gewijzigd worden in de accountinstellingen. Pas hier gemakkelijk uw bezorg en/of factuuradres aan.

Betalingen

Heeft Zinzo een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Hoe snel word ik terugbetaald na retouneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.


Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in je accountomgeving. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt online betalen via de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Apple pay
  • Bancontact
  • Paypal
  • Google pay

Ruilen & Retourneren

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf onderstaand retouradres, je retournummer en je naam op een apart briefje en plak deze op de doos. 

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Neem contact op via het onderstaande contactformulier.

Een medewerker zal het retourbeleid met je afronden.

Verzenden

Hoe snel krijg ik mijn bestelling binnen?

Wij doen er alles aan om alle bestellingen die voor 17:00 uur gedaan zijn morgen bij jou af te leveren.

Soms is het bij het verzenden wat drukker, dan kan een bestelling 1 dag langer duren.

Waarom zijn er verschillende verzendkosten?

Om sommige producten te verzenden is een doos nodig terwijl andere pakketjes door de brievenbus kunnen. Om te zorgen dat je niet te veel betaald hanteren we verschillende zend tarieven.

Wat moet ik dan als ik mijn pakketje niet ontvangen heb?

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in mijn account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier.

Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een ophaalpunt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een ophaalpunt. Kies vervolgens het ophaalpunt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

TERUG NAAR BOVEN